Dosar Eveniment business Promo

START! „Atelierele de antreprenoriat“ de la Iaşi. Lista speakerilor

cover 2

Astăzi începe la Iași cea de-a doua ediţie locală a „Atelierelor de antreprenoriat“, un proiect-fanion dezvoltat de către Fundaţia Romanian Business Leaders (RBL) cu scopul de a contribui la crearea şi formarea unui nou val de antreprenori, „oameni care fac business integru, altruist, oameni de acţiune şi cu încredere în România“.

În 2017, atelierele au fost deschise celor care doresc să îşi consolideze competenţele antreprenoriale şi propun un program adaptat la etapa de dezvoltare a afacerii în care se află participanţii: scale-up sau start-up. Timp de şapte săptămâni, evenimentele se vor derula în fiecare miercuri seară la reprezentanţa Raiffeisen Bank de la Palas Mall, vizând teme precum „atitudinea și leadership-ul”, „definirea afacerii și avantajul competitiv”, „vânzarea și negocierea”, „marketingul și poziționarea”, „creativitatea și inovarea”, „digitalizarea afacerii”, „planul de afaceri”.

Faţă de sesiunea anterioară, numărul trainerilor şi speakerilor a fost dublat. Participanții care s-au înscris la „Atelierele de Antreprenoriat” au ocazia de a cunoaște lideri cu experiență (traineri și speakeri) de la care vor însuși modele și instrumente ușor de aplicat.  Întâlnirile au un caracter interactiv, deschis întrebărilor și problemelor participanților, por­nind de la prezentarea a 2-3 lecții de business în­vă­țate din experiențe de business.

Cine sunt trainerii şi speakerii „Atelierelor de antreprenoriat“ de la Iaşi?

Mirabela Miron

mirabela mironDe 10 ani, AVISSO, companie fondata de Mirabela Miron,  contribuie la dezvoltarea mediului de afaceri ieșean, oferind servicii pentru susținerea și dezvoltarea companiilor din Iași, servicii financiar-contabile, de consultanță în afaceri și resurse umane.

Absolventă de finanțe-contabilitate, Mirabela Miron a fondat în urmă cu 10 ani, alături de soțul ei, Ovidiu Miron, o societate specializată în furnizarea serviciilor financiar contabile și de audit. Firma a pornit de la doi clienți și a adunat, până prezent, peste 350 de clienți în portofoliu.

În calitate de președinte și fondator AVISSO dar și din rolul de vicepreședinte al Corpului Experților Contabili și Contabililor Autorizați din România filiala Iași și președinte al Clubului Tinerilor Experți Contabili din România, Mirabela Miron a contribuit la dezvoltarea mediului de afaceri ieșean.

Catrinel Zaharia

catrinel zahariaÎnainte de a ajunge antreprenor, Catrinel Zaharia a fost mai bine de un deceniu angajată în cadrul unor corporaţii. A ajuns să cunoască foarte bine mediul bancar din interior, lucrând mulţi ani ca manager, a trăit criza financiară în interiorul sistemului şi a rămas în cadrul acestuia până în anul 2012. Viaţa de familie a fost aceea care a făcut-o să îşi reevalueze planurile de carieră. După ce a renunţat la sectorul bancar, pentru câteva luni a avut un alt job – manager de evenimente, însă a realizat repede că soluţia nu o reprezenta schimbarea angajatorului, ci să devină propriul angajator.

 

 

Mihai Moroșanu

mihai morosanuJurist, licenţiat în drept al Facultăţii de Drept – Academia de Poliţie „Al.I.Cuza“ Bucureşti, în anul 2000. Master în Administrarea Afacerilor 2006-2008, Şcoala post-universitara SCOP2M din cadrul Facultăţii de Ştiinţe Economice şi Administrarea Afacerilor – Universitatea “A.I.Cuza Iaşi”. Manager de proiect şi trainer acreditat EU şi CNFPA.

Jurist, manager cu o vastă experienţă în management şi vânzări în regiunea Nord-Est, orientat pe organizarea, restructurarea şi eficientizarea departamentelor de vânzări.

A activat timp de 10 ani ca Director de vânzări – Nissan, pentru aproximativ 2 ani Director Regional – Cotnari SA şi, mai apoi, ca Director Naţional de Vânzări – Crama Hermeziu.

„Am considerat că experienţa acumulată în cei 15 ani de activitate în vânzări, dintre care 12 ani experienţa în management, poate fi transferată către oamenii interesaţi să performeze. De aceea, împreună cu un grup de profesionişti din domenii diferite de activitate, am înfiinţat Axanto, companie naţională de training.“

 Alexandru Holicov

alexandru holicovPlatforma de management școlar Adservio, cu 9 ani de experiență pe piața educațională din România, aduce beneficii extinse și specifice pentru fiecare participant la actul didactic – profesori, elevi, părinți şi directori de școală. Ai acces la note și absențe, clasamente și grafice de evoluție a școlarului, notificări pentru părinți, comunicare ușoară și schimb de opinii prin mesageria platformei, acces la cărți gratuite și librărie, anuarul și albumul clasei, vizualizarea orarului, calcularea automată a mediilor ș.a. Educația deschide mințile. Tehnologia le conectează. Adservio le aduce pe ambele într-un singur loc.

– Funcția – CEO Alexandru Holicov;

– Domeniul de expertiză – dezvoltare software educaţional

cristian amarandeiCristian Amarandei

Este administrator al companiilor Migdalin SRL (distribuitie băuturi şi produse alimentare), Com S-Mart (vânzare cu amănuntul băuturi şi produse alimentare) şi Cliff Serv (Restaurant Bavaria).Absolvent cu master în marketing, a acceptat „provocarea“ „Atelierelor de antreprenoriat“ pentru a avea un schimb de idei cu oameni care se lupta cu aceleaşi dificultăţi. „Mă aştept la o discuţie relaxată în care ne putem oferi soluţii la probleme comune“.

 

Cătălin Ilie

caatalin ilieCătălin Ilie este managing partner AVISSO şi are o experienţă de peste 10 ani în dezvoltarea şi managementul proiectelor CDI (Cercetare-Dezvoltare-Inovare) şi de investiţii la nivel naţional, dintre care aproximativ 6 ani de experienţă în dezvoltarea şi managementul proiectelor CDI transnaţionale şi de business la nivel internaţional.

Este consultant pe tematici de dezvoltare şi inovare pentru companii medicale şi universităţi din Italia, Ungaria, Spania şi Serbia. Desfăşoară activităţi de peer-review pentru proiecte de inovare şi dezvoltare economică elaborate de Camerele de Comerţ şi Agenţiile de Inovare din Bulgaria, România şi Ungaria. De asemenea, colaborează de peste 6 ani cu Universitatea de Medicină şi Farmacie „Grigore T. Popa” Iaşi  în domeniile menţionate, precum şi cu Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară „Ion Ionescu de la Brad” Iaşi.  Prin activitatea sa, Cătălin Ilie urmăreşte creşterea capacităţilor şi a vizibilităţii organizaţiilor de CDI din România la nivel internaţional, astfel încât să genereze inovare şi noi oportunităţi de creştere pentru business-ul românesc.

Dan Schipor

dan schiporDan Schipor a reușit să acumuleze peste 15 ani în Managementul Strategic datorită funcțiilor de management deținute în companii atât naționale cât și multinaționale, cât și datorită consultanței de management strategic acordată companiilor din NE României în ultimii 7 ani. Pasionat de management, deține și un Master în Business Administration (MBA) acordat de Open University Business School, UK.

„Reputaţia BDO privind apropierea fata de client are la baza angajamentul pe care ni l-am luat fata de toţi stakeholderii noştri: ceea ce contează pentru clienţii noştri, contează şi pentru noi. Clienţii BDO beneficiază de servicii la un nivel distinct, deoarece reuşim să construim relaţii personale care ne ajuta să înţelegem pe deplin activitatea lor, nevoile imediate şi ambiţiile pe termen lung pe care ei le au. Le oferim clienţilor noştri soluţii care sunt practice şi aplicabile, necomplicate de procese care nu sunt necesare. Reţeaua noastră globală furnizează  servicii profesionale şi de cea mai bună calitate prin intermediul firmelor naţionale. Afacerea noastră sprijină organizaţiile şi oamenii responsabili de performanţele acestora în atingerea scopurilor propuse prin următoarele servicii: Audit financiar, Consultanta financiară, Servicii contabile şi salarizare, Insolventa şi restructurare, Audit intern şi servicii conexe, Consultanta fiscală, Consultanta, asistenta şi reprezentare juridică, Servicii UE şi suport instituţional, Servicii şi consultanţă de resurse uman, Outsourcing și Training“.

dumitru fodorDumitru Fodor

Fondator and GM Vetro, are ca domeniu de expertiză -Pharma – medicamete veterinare. A acceptat provocarea de a susține un „Atelier de Antreprenoriat“ pentru că este un proiect de suflet care poate fi continuat cu proiectul mentoria şi care împreună îşi aduc contribuţia la un mediu de afaceri mai bun, mai curat, mai competitiv. Își dorește că viitoarele ateliere de antreprenoriat să îi aibă pe ei ca speakeri/ antreprenori invitaţi.

Florin Cardasim

florin cardasimArhitect software și antrenor Agile. Dincolo de abilitățile sale tehnice, Florin Cardasim a câștigat o vastă experiență ca formator pentru companii și speaker la conferințe și evenimente comunitare.  După ce a petrecut mai mult de 15 ani în companii mari care dețin funcții-cheie, Florin a început Strongbytes (http://strongbytes.ro), propria companie de consultanţă IT, cu accent pe sprijinirea întreprinderilor pentru a ajunge la potențialul lor prin intermediul unor oameni fericiți, procese optimizate și tehnologii inteligente . Din anul 2008 Florin organizează CodeCamp (http://codecamp.ro), una dintre cele mai mari de IT

gabriela onofreiGabriela Onofrei

Cu 6 ani de experiență în comunicare și relații publice, Gabriela Onofrei a facilitat realizarea de materiale de presă pentru cele mai cunoscute canale TV, posturi de radio şi ziare din România, în cadrul unor emisiuni cu audienţă ridicată şi cu impact major: Antena 3, PRO TV, DIGI24, Europa FM, reportaje extinse în România Liberă, Gândul, Adevărul, Dilema Veche. În prezent, Gabriela Onofrei este consultant în comunicare și relații publice.

 

Despre RBL

Fundația Romanian Business Leaders este o organizație apolitică, negu-vernamentală şi non-profit, înființată în iulie 2011. Obiectivul său este să dezvolte o platformă de acțiune şi implicare socială pentru lideri din medi-ul privat. Scopul ultim este că România să devină o țară mai bună pentru business-ul responsabil şi, în felul acesta, pentru toți romanii.

Comunitatea Romanian Business Leaders numără peste 400 de antre-prenori şi şefi de companii din România care lucrează voluntar în proiecte concrete de antreprenoriat social, generate de ei, în domeniile EDUCAŢIEI, CULTURII ANTREPRENORIALE şi BUNEI GUVERNĂRI.

Fundația Romanian Business Leaders acționează în patru direcții esențiale:

(1) concretizează proiecte rezultate la Summit-ul anual Romanian Business Leaders,

(2) contribuie la îmbunătățirea politicilor publice prin transfer de know-how din mediul privat spre sectorul public şi propuneri concrete de probleme şi soluții către autorități, prin grupuri mixte de lucru public-privat,

(3) propune priorități pentru guvernare prin întâlnirile periodice sub titlul Agenda pentru România, în care oameni de business, lideri ai societății civile şi din politica discuta provocările şi tendințele cu impact major în economie şi societate şi

(4) aduce împreună liderii din business cu viziune şi cu încredere în România.

Parteneri naționali „Ateliere de antreprenoriat“: Raiffeisen Bank, Fundația Vodafone România și Schoenherr.

Parteneri locali: AVISSO, Camera Auditorilor Financiari din România, reprezentanţa regională la Iaşi.